sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

1.2 Uusia tapahtumia

Tervehdys taas!

Fortuna on aloittanut uuden harrastuksen! En ole varma, mitä Lucky Palmsin virkavalta on tästä mieltä, mutta Fortuna on innostunut tekemään katutaidetta.


Hän aloitti harjoittelemaan kotona yhdelle tyhjistä seinistämme.
Nimetön soittaja on tilannut muutamia katutaide töitä ympäri kaupunkia, josta olemme saaneet hieman simoleoneita. Fortuna on käynyt innolla toimeeksiannon kimppuun ja tehnyt jo monet seinämaalaukset.



Mielestäni hän on myös kehittynyt paljon maalaamisessa. Sääli, että joudumme luopumaan näistä hienoista taideteoksista, koska tarvitsemme simeoleoneita tullaksemme toimeen.


Jotain karmaisevaa tapahtui muutama yö sitten!
Heräsin keskellä yötä omituiseen huminaan. Kävin kurkistamassa olisiko se ollut naapurimme Barry saapumassa kotiin, mutta keittiön ikkunasta näkyi ihan toisenlaiset kasvot.


Säihkähdin sydänjuuriani myöten. Olio näytti vihaiselta, joten en uskaltanut mennä kyselemään, mitä ihmettä se teki tontillamme. Kenties se ei edes puhu meidän kieltä.


Ja niin se katosi yhtä mystisesti kuin oli tullutkin, omituisen huminan saattelemana. Olen asunut koko pienen ikäni Lucky Palmsissa, mutta en ole koskaan nähnyt avaruusolioita. Ainoastaan isoisäni on kertonut minulle iltaisin tarinaa, jossa hänet kaapattiin alieneiden alukseen, mutta olen aina pitänyt sitä vain hyvänä tarinana. Nyt alan uskoa siihen. Onneksi minua tai Fortunaa ei siepattu!


Sain napsastua kuvan vielä etuoveltamme olion aluksesta. Eriskummallinen laite! Ehkä käyn tiedekeskuksella kysymässä, mitä tutkijat ovat mieltä kuvistani.


Itse olen keskittynyt uraani kunnianhimoisesti. Olen edennyt jo hyvää vauhtia! Aluksi sain ainoastaan kiihkeän fanin pestin stadionilta, mutta se osa minulta luonnistui ja eipä aikaakaan, kun sain jo ylennyksen! Pääsin hetkeksi Barryn kanssa myymään virvokkeita asiakkaille, mutta pomo pian huomasi, että tykkäsin jäädä työvuoron jälkeen pallottelemaan ja niinpä hän ylensi minut nappulaliigan valmentajaksi. Olin mielissään työstä, koska on ilo katsoa junnujen pinkomista pallon perässä. Tunsin kuitenkin, että kaikki taitoni eivät päässeet käyttöön ja janosin pelaamaan itse kentälle, joten pyysin pomoltani ylennystä, jonka myös sain! Nyt olen alasarjan ammattiurheilija. Tästä ei pelaaminen parane! Vielä on kuitenkin se suurin palkinto saamatta, mutta aion näyttää pomolleni mihin minusta on, niin eiköhän uusi ylennys taas tule!

Nopeat ylennykset ovat tuoneet minulle myös sievoiset summat bonuksia. Olemme keränneet sen verran rahaa, että uskalsin yhtenä aamuna ottaa puheeksi lasten hankinnan.


Fortuna oli innoissaan! Hän kertoi, että olikin jo ajatellut sitä jonkin aikaa, mutta ei ollut uskaltanut vielä avata suutaan. Voi jukra, kohta meillä on lapsi tässä pikku hökkelissämme! En malta odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti